آموزش طراحي سايت

ذکر و دعا

72 تا فلفل سیاه رو به هر کدوم یک بار ایة الکرسی رو بخونید و بعد بگید   یا خُدّامِ آیَةِ الشَّریفَةِ تَوَکَلُوا بِجَلبِ و تهییج فلان بن فلان الی محبه فلان بنت فلان العجل العجل الساعة الساع

متن آهنگ

متن آهنگ جدید

تکست آهنگ

ذکر و دعا برای جلب محبت محبوب و معشوق

س.م.م بازدید : 373 چهارشنبه 04 مرداد 1396 : 13:24 نظرات (1)

72 تا فلفل سیاه رو به هر کدوم یک بار ایة الکرسی رو بخونید و بعد بگید

 

یا خُدّامِ آیَةِ الشَّریفَةِ تَوَکَلُوا بِجَلبِ و تهییج فلان بن فلان الی محبه فلان بنت فلان

العجل العجل الساعة الساعة

 

بعد دونه دونه بندازید تو آتش

اول باید اسم مطلوب با نام مادرش وبعد اسم خودتون و نام مادرتون را بگید

رمان سه مرجع دانلود رمان های بروز ایرانی و خارجی

دانلود رمان,رمان ایرانی,رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان طنز, دانلود رمان برای اندروید, دانلود رمان عاشقانه ایرانی جدید,دانلود رمان برای گوشی,رمان برای تبلت.

ورود به سايت رمان سه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1396/05/05 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

من عاشق يكي هستم تو نت باهاش اشنا شدم و3ساله باهم هستيم بعد دوسال فهميدم اين بسره قبل من نامزد كرده بود ونميخواست ازدستم بده ومخفي كرده تا الان باهاشم با اينكه كفته كه نميتونه نامزدي رو به هم بزنه اون پسره تو يه كشور ديسگست ومن ایرانم همیشه بامن خوب بوده وکنارم بوده تو تلفن الان اخلاقش یک ماهه که غیر قابل تحمله وهر روز حرفه جدایی میزنه وبهم‌میگه برو من یه طلسم‌میخوام که این اقا مثل اول برگرده وباکسی جز من‌ازدواج‌نکنه توروخدا کمکم کنید اصلا زندگی بدون‌اون‌واسم‌قابل تحمل نیس
پاسخ : سلام فاطمه خانم
در مورد این موضوع توی سایت سرچ کن دعا گذاشتم
موفق باشید


کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل دعا ها: 309
  • کل نظرات : 1
  • کدهای اختصاصی